Handelsbetingelser

Nedenstående standard handelsbetingelser er udarbejdet af e-mærket og kan frit benyttes af danske kunder hos HostedShop. HostedShop anbefaler at tilkøbe et e-mærket abonnement, så e-mærket kan tilpasse betingelserne til din forretning, samt løbende sende opdateringer om lovændringer, så betingelserne også i fremtiden dækker lovkravene. Læs mere om e-mærket.

Dette er en standardskabelon så husk at tilpasse den til din virksomhed. Sæt selv data ind i de sætninger der er markeret med
grønt. Hvis du ikke har varer der hører under fortrydelsesretten kan du blot udelade den del af teksten.

Husk at der i ordrebekræftelsen skal være vedhæftet handelsbetingelser og fortrydelsesformular så kunden får den. Eventuelt kan den sendes med varen.

 
 

Generelle oplysninger

 

(Udfyld med virksomhedens oplysninger, med mindre oplysningerne kan ses på forsiden af webshoppen)
Virksomheden : Rokoko Blomster
CVR-nr. 19562107
Adresse: Gugvej 79 - 9210 Aalborg SØ
Mailadresse info@rokokoblomster.dk
Telefonnummer: 98149344

 

Betaling

kreditkort,  MobilePay og fakturering 

 

Vi tager ikke kortgebyrer.
(Bemærk, at der dog stadig kan opkræves gebyrer for brug af korttyper udstedt uden for EU.
Hvis der er tale om Diners Club og American Express, kræves det, at I har en direkte indløsningsaftale med hhv. Diners Club og/eller American Express.
Det er også tilladt at opkræve kortgebyrer på firmakort.
Opkræver I gebyrer i denne sammenhæng, skal satserne angives her.)

 

Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes.  
 
Fragt

Vi leverer til Aalborg og omegn med egen billig chauffør, ruten køres hverdage fra kl. 12.00 lørdag 11.00, kun begravelse køres på bestemte ønskede tider.

 

Vi leverer til Hoveddør såfremt denne er komtaktbar, itllfælde af løste opgange ser vi gerne dørkode oplyses, hvis fordør ikke kan nåes, tages buket med retur til butik og forventes afhentet i selve butik.

 

 

Fortrydelse 

Ingen fortrydelsesret
Disse aftaler kan ikke fortrydes:

 

Levering af dagligvarer herunder blomster, drikkevarer eller andre varer til husholdningens løbende forbrug, som leveres fysisk hjem til dig eller til din arbejdsplads af en erhvervsdrivende, der regelmæssigt bringer varer ud


REKLAMATION

Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for 3 dage  efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
 
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) omkostninger 

Persondatapolitik

Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:
Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.
(Indsæt hvilke oplysninger, der eventuelt yderligere indsamles.)
 
Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig.  
(Hvis I videregiver oplysninger til andre virksomheder, skal det her oplyses hvilke oplysninger I videregiver, hvorfor og til hvem.)
 
Personoplysningerne registreres hos (indsæt virksomhedens juridiske navn) og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.  
Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.

Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.  
Den dataansvarlige på (indsæt webshop-url) er (juridisk navn).  


Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: (indsæt e-mailadresse).  

 

Klageadgang

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte Charlott direkte i butik på tlf 99149344

 

Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 01-04-2021